بازدید استوری اینستاگرام و چگونگی افزایش آن

محبوب ترین اپلیکیشن حال حاضر دنیا بعد از فیسبوک، اینستاگرام و پلتفرم گسترده آن است و با پست ها و استوری هایش نظر مخاطب های زیادی را به خود جلب کرده. حال در این مقاله راه و روش هایی برای افزایش بازدید استوری ها در این محیط پر رقابت را به شما ارائه می‌کنیم .

به استوری هایتان رنگ و لعاب ببخشید

طراحی و بالا بردن گرافیک عکس هایی که برای پس زمینه استوری خود استفاده می‌کنید، نقش کلیدی در افزایش بازدید کننده های استوری های شما دارد، چرا که با پدید آوردن محیطی شاد و زیبا و چشم نواز مخاطبین استوری ترغیب به ارسال آن استوری از طریق دایرکت به دیگر کاربر های اینستاگرام می‌شوند..

 

زمان مناسب را بیابید

ساعات پست کردن و گذاشتن استوری های خود را با ساعات آنلاین بودن کاربر ها و مخاطبین خود تنظیم کنید. ساعات کاری و خواب فالوور ها استوری گذاشتن فقط به پایین آمدن تعداد بازدید ها منتهی می‌شود.  بهتر است ساعات استراحت و اوقات فراغت مخاطبین استوری های خود را بارگذاری کنید. البته از امکانات جالب اینستاگران این است که با رفتن به قسمت تجزیه تحلیل صفحه خود میتوانید زمانی که مخاطبین بیشتری آنلاین هستند را بیابید.

 

محتوای با کیفیت، جذاب و ارزشمند را به نگاه مخاطب هدیه دهید

تولید محتوای داستانی، دنباله دار، جذاب و به روز یکی از مهم ترین روش های افزایش بازدید استوری های اینستاگرام می‌باشد. اطلاعات خود را به روز نگه دارید، تحقیق کنید و مطالب با کیفیت را به مخاطبین و دنبال کنندگان خود ارائه دهید.

 

 

استفاده از هشتگ ها فراموش نشود

باور غلط استفاده از هشتگ ها تنها در پست ها را دور بریزید، امروزه هشتگ گذاری در استوری ها مخاطبینی را که به دنبال محتوای خاصی هستند به سمت استوری های شما هدایت می‌کند و ویو استوری های صفحه شما را غیر قابل باور افزایش می‌دهد. از هشتگ های به روز، ساده و پر بازدید استفاده کنید.

 

برگزاری مسابقه های متعدد و قرعه کشی

همه کاربران اینستاگرام به مسابقه و قرعه کشی علاقه خاصی دارند و حتی قبول نشدن و برنده نشدن آن ها جلودار شرکت دوباره آن ها در این برنامه های مفرح نمیشود. گذاشتن کد های تخفیف و تدارک مسابقه با جوایز کوچک و بزرگ باعث بالا رفتن ویو و ارسال و حتی ریپلای استوری های شما میشود. فقط کافی‌ست قبل از برگزاری مسابقه و راه اندازی قرعه کشی به مخاطبین خود در استوری های قبلی خبر دهید.

 

روزمرگی های خود را به اشتراک بگذارید

بسته به موضوع پیج شما، مخاطبین علاقه خاصی به مشاهده روزمرگی های ادمین پیج و آشنایی با دست های پشت پرده و تیم تولید محتوا دارند. می‌توان هرازچندگاهی با به اشتراک گذاشتن روزمرگی ها و پشت صحنه پیج، رابطه‌ی قوی تر و صمیمی تری با مخاطبین استوری ها شکل داد. با به کارگیری این روش و اشتراک گذاری بیشتر فالوور های صفحه ها به هیچ عنوان استوری های شما را از دست نخواهند داد.

 

شناخت مخاطبین

با تعامل بیشتر با مخاطبین و دنبال کنندگان صفحه، جدا از ساختن رابطه  صمیمی با آن ها، میتوان مخاطبین را شناخت و طبق میل و نظر آن ها تولید محتوا را انجام داد.

بازدید استوری اینستاگرام به فاکتور های مختلفی بستگی دارد و مهم ترین آن ها علاقه و نظر فالوورها و میزان کاربر پسندی محتواها میباشد. با تحلیل دنبال کنندگان و شناخت گروه های سنی، علایق، مکان زندگی و ... میتوان مطالب طبق میل و مناسب مخاطبین تولید کرد.

استفاده از فیچر های اینستاگرام:

          اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت های زیادی برای بالا بردن رابط کاربری و رابطه بین مخاطبین و صاحبان پیج ها در نظر گرفته است و هوشمندی ادمین در استفاده از این فیچر ها می‌تواند باعث بالا رفتن بازدید استوری ها و تعامل بیشتر بین ادمین و مخاطب شود.

:(Quizzes)  کوییز

استفاده از آزمون های چند گزینه ای باعث محک زدن فالوور ها و ایجاد حس رقابت و بالا بردن دانش بیشتر آن ها در رابطه با کسب و کار شما و یا محتوای ایجاد شده میشود. کوییز ها باعث بالا رفتن احساس کنجکاوی و دنبال کردن استوری های بیشتر نیز می‌شود.

 

: (Polls) رای گیری

به کارگیری مخاطبین استوری ها با استفاده از رای گیری باعث درگیر کردن کاربران و اهمیت به نظرات آن ها و می‌شود. از روش های خیلی خوب افزایش ویو استوری اینستاگرام که کمتر کسی به آن توجه می‌کند رای گیری درصدی و یا حتی کشیدن ایموجی میباشد.

 

 : (Question box)باکس سوال

باکس سوال یک روش بسیار تعاملی خوب بین مخاطبین یک صفحه و ادمین آن پیج هست که به درگیری هرچه بیشتر کاربران یک صفحه و به کار گیری نظر آن ها درباره موضوعات مختلف، سوال و جواب هفتگی، انتقادات پیشنهادات و ... کمک میکند.

 

 : (Countdown)   شمارش معکوس

از جذاب ترین امکاناتی که می‌توان در استوری اینستاگرام خود به کار برد، همین قابلیت شمارش معکوس میباشد که به کاربران و مخاطبین اطلاعیه های خاص را در زمان های خاص اعلام میدارد. حتی میتوان ساعت آپلود یک پست مشخص را تنظیم کرد که فالوور ها راحت تر و سریع تر از پست ها و حتی محصولات خاص مطلع شوند.

 

به اشتراک گذاری نظرات کاربران

با به وجود آوردن هایلایت هایی نظیر "رضایت مشتری" برای کسب و کار و یا محصول خود؛ اعتماد کاربران اینستاگرامی بیشتر و بیشتر جلب محصول شما می‌شود و باعث افزایش بازدید مخاطبین میگردد.

لازم نیست که حتما نظرات مثبت را همیشه به اشتراک گذاشت، گاهی اوقات با به اشتراک گذاری انتقادات و پیشنهادات و یا حتی صحبت با فالوور ها از طریق دایرکت مسیج میتوان مشتری مداری را نشان داد و حس صمیمیت مخاطبین را برانگیخت. 

 

فعالیت مستمر

از راز های بازدید های بالای استوری اینستاگرام فعالیت مستمر و همیشگی یک صفحه اینستاگرامی و تعامل شبانه روزی با کاربران پیج میباشد. با گذاشتن استوری های سریالی و پشت سرهم، همیشه قرمز نگه داشتن آن دایره دور عکس پروفایل خود، همیشه سر در صفحه اصلی اینستاگرام فالور های خود باقی می‌مانید. ولی اگر فعالیت کم و استوری های یکی درمیان داشته باشید اینستاگرام شما را محدود کرده و محتوای پیج را به افراد کمتری نمایش می‌دهد  با کاهش ویو استوری های پیج  مواجه میشوید.  فعالیت خود را افزایش دهید و به صورت روزانه پست و استوری بگذارید تا مخاطبین به پیج شما جذب شوند.

 

 

 

استفاده از استیکر ها

در موقعیت های خاص هر روز سال، اینستاگرام در قسمت استیکر های خود، استیکرهای مناسبتی اضافه میکند. مثلا در عید نوروز استیکرهایی مرتبط با نوروز و سال جدید و بهار به قسمت استیکر ها اضافه میشود و هر استوری که با این استیکرها اپلود شود در اول باقی استوری ها قرار میگیرد، با تولید محتوای با کیفیت و مرتبط با استیکر می‌توان به راحتی در اول باقی استوری ها در هایلایت استیکر قرار گرفت و بازدید های استوری خود را بالا برد.

 

گذاشتن لایو  

از روش های بالا بردن و افزایش تعداد ویو های استوری، برگزاری یک ایونت لایو و صحبت با فالورها به صورت زنده می‌باشد. در این ایونت میتوان با مخاطبین به گپ و گفت و گو پرداخت و یا محصول خاصی را به کاربران عرضه کرد و نشان داد. در این حالت مخاطبینی که به پیج شما دسترسی نداشتند و یا اصلا فراموش کرده بودند که روزی شمارا دنبال کرده اند، با صفحه شما از نو آشنا میشوند.

 

لوکیشن خود را تگ کنید

در اینستاگرام، استوری های یک لوکیشن خاص در هایلایت خاصی از آن لوکیشن نمایش داده میشوند که از جذاب ترین و جالب ترین قابلیت های اینستاگرام میباشد، پس میتوان با تگ کردن لوکیشن خود و یا حتی لوکیشن مکانی دیگر، استوری خود را برای کاربران بیشتری در اینستاگرام نمایش داد.

 

 

 

هایلایت استوری ها

امکان سیو کردن استوری ها بیشتر از 24 ساعت با قابلیت هایلایت کردن آن ها و دسترسی همیشگی مخاطبین صفحه به محتوای قدیمی، نشان از احترام به حقوق کاربرانی دارد که اگر نتوانسته باشند صفحه را در چند روز گذشته چک کنند، با هایلایت کردن استوری های مهم مخاطبین میتوانند همیشه آن هارا مشاهده کنند و به طبع نیز ویو هم بیشتر می‌شود.

 

ساخت ویدئو و تیزر

در دنیای امروزی، بیشتر مردم ترجیحشان بر ویدئویی بودن محتوای صفحات مجازی هست، با دیدن ویدئو های مختلف بدون فوت وقت میتوان مطالب و دانش زیادی را در مقدار زمان کمتری نسبت به خواندن مطالب دریافت کرد. پس می‌توان با ساختن ویدئو و تیزرهای تبلیغاتی و خلاقانه مخاطبین بیشتری را به صفحه خود جذب کرد و در نهایت ویو استوری هارا به طرز قابل توجهی افزایش داد.

خرید بازدید استوری اینستاگرام  

بعد از دادن راهکار های فراوان که چطوری بازدید و ویو صفحه مجازی خود را در اینستاگرام بالا ببریم، در نهایت میتوان از یک پیشنهاد راحت و کاربردی استفاده کرد که نیاز به تلاش فراوان ندارد. با خرید بازدید استوری، بعد از آپلود استوری به راحتی تعداد ویو های آن بالا میرود و میتوان با نشان دادن تعداد ویو ها  نظر مخاطبین بیشتری را به صفحه مجازی خود جلب کرد. با خرید سرویس ها و بسته های خاص بازدید استوری نیاز به تلاش فراوانی برای افزایش تعداد بازدید کننده های صفحه خود نخواهیم داشت..

با استفاده از لینک آبی شده میتوانید مقدار بازدید مورد نظر خود را که مناسب پیج شماست پیدا کنید و با خریداری کردن آن ویو های استوری را به طور قابل توجهی افزایش دهیم.

 

 

در آخر، در این محیط پر از رقابت و مارکت عظیم محتوای خاص و غیر تکراری، جدید و جذاب و با پس زمینه گرافیکی خوب تولید کنید. تعامل و به کارگیری و درگیر کردن هرچه بیشتر  مخاطبین صفحه اینستاگرامی باعث افزایش بیشتر دنبال کنندگان شما و تعداد بازدیدکنندگان استوری می‌شود. استفاده از قابلیت های شگفت انگیز و کاربردی اینستاگرام هنگام آپلود استوری باعث به وجود آمدن و برانگیخته شدن خلاقیت و به کارگیری مخاطبین میشود.

ناامید نشوید و ادامه دهید، صفحه مجازی و کسب کار خود را توسعه دهید و جا نزنید. تحلیل و آزمایش صفحه اینستاگرامی خود را به صورت مداوم انجام دهید و مخاطب خود را بشناسید.

استراتژی هارا فراموش نکنید و اگر  باز هم بازدید های استوری به حد نصاب نرسید و با تعداد فالوور ها همخوانی نداشت، خرید بازدید فیک و جعلی را میتوان امتحان کرد.